Om de gezondheid van cliënten en medewerkers
zo goed mogelijk te beschermen en de continuïteit
van de zorg in onze dierenkliniek te waarborgen,
hanteren wij de volgende regels:

  • Kom niet zelf met uw dier naar de kliniek te komen als u een neusverkoudheid, hoestklachten, keelpijn en/of koorts heeft! Vraag dan iemand anders om te gaan.
  • Kom indien mogelijk met niet meer dan één begeleider.
  • Ziet u meer dan twee mensen aan de balie staan, wilt u dan even buiten wachten?
  • Desinfecteer bij binnenkomst uw handen (handgel is beschikbaar bij de ingang en bij de balie).
  • HOUDT ALTIJD MINIMAAL 1,5 METER AFSTAND tot onze medewerkers en eventueel andere huisdiereigenaren. Respecteer s.v.p. de uitgezette vloerlijnen, voor voldoende afstand.
  • Wij nemen uw dier van u over voor onderzoek/behandeling, terwijl u in de wachtkamer wacht.
  • We verzoeken u om niet met contant geld af te rekenen, maar met pin of contactloos (pin of telefoon).
  • Voor het afhalen van voeding of medicatie voor uw huisdier s.v.p. eerst even bellen. We zetten het vast voor u klaar, zodat het contactmoment zo kort mogelijk is.
  • Wij proberen de afspraken zoveel mogelijk te spreiden om zo weinig mogelijk mensen tegelijk in de kliniek te hebben.
  • We doen tijdelijk geen huisvisites!
  • We versoepelen gedurende de coronacrisis onze regels rondom het afzeggen van afspraken: indien u zich niet lekker voelt kunt u de gemaakte afspraak zonder kosten afzeggen.
    Wij vragen u wel om de afspraak zo vroeg mogelijk af te zeggen (telefonisch, of via een e-mail naar: balie@dierenkliniekkerkelanden.nl
    Bij het niet-verschijnen zonder afzeggen op een afspraak worden wel kosten in rekening gebracht.

 

Wij danken u alvast voor uw medewerking,

Team Dierenkliniek Kerkelanden